Gratë që bëjnë dieta hipokalorike apo
që nuk hanë mëngjes me shumë propabilitet kur
të mbeten shtatzanë do lindin vajza dhe jo djem.
Ketë e thonë disa shkencëtarë anglezë
në një studim të ri të realizuar nga Exeter dhe
Oksford, publikuar në revistën Proceedings që botohet
nga Royal Society B: Biological Sciences
Studimi jep të dhëna të cilat provojnë që
seksi i një fëmije është i lidhur me dietën e
nënës dhe që një dozë më e madhe kalorish
është e lidhur me farëzimin e fëmijëve
meshkuj.
Ky studim ndoshta i jep përgjigje edhe faktit habitës
që në vendet e zhvilluara ku gratë i nënshtrohen
në vijimësi dietave të ndryshme, numri I meshkujve
të lindur është prej vitesh në rënie,
thotë Fiona Matheës e University of Exeter.
Në
40 vitet e fundit, përqindja e lindjeve të meshkujve në
vendet e industrializuara ka pësuar një rënie në 1
për 1000
Në
qeniet njerëzore, të tejkalosh mëngjesin si vakt, mund
të interpretohet si aftësi e munguar e organizmit ndaj
ushqimit, sepse nivelet e sheqerit në gjak, ulen
Pavarësisht
se seksi i fëmijës përcaktohet nga babai, nivele të
larta të glukozës inkurajojnë rritjen dhe zhvillimin e
embrioneve meshkuj dhe shkurajojnë ato të seksit femër,
edhe pse arsyeja e kësja është e vështirë
të kuptohet.
Matheës dhe kolegët e saj kanë studiuar 740 gra
shtatzana me fëmijën e parë dhe kanë zbuluar se 56
përqind e tyre me dendësi të lartë kalorish në
momentin e farëzimit, prisnin fëmijë djalë.
Burimi: Gazeta Shekulli